sábado, 6 de marzo de 2010

Bertamiráns - Muralla - Santiago

"Compartindo día con Os Aforcados de Boiro"

Saímos ás 9 en punto cara o pico da Muralla, bueno mais ben á base. Alberto, Oscarito, Dabiz, Ito , Pekeno Saltamontes mais eu formábamos a expedición. Collemos o camiño de siempre, Estaba bastante sucio e roto por culpa de chuvia pero só ata a Igrexa de Augasantas. O resto moi ben, xa que retocaron as pistas e estan que parecen autopistas. Chegamos relativamente rápido, en 1:45´ mais ou menos. Unha vez alí comemoslle unha frutiña e esperamos polos 4 membros dos Afrcados de Boiro que nos fixeron un chamamento para ver se lle podiamos enseñar o camiño para ir dende o Muralla a Santiago todo polo monte xa que tiñan en mente facer Boiro - Santiago - Finisterre nunha etapa.

Unha vez feitas as presentación puxemonos en camiño. A volta foi un pouco mais rápida que a ida pero tivo moitas mais incidencias. Primeiro houbo un pequeno toque por atrás entre o Pekeno e un dos Aforcados. Un cúmulo de circunstancias...(Hay que mirar para adiante e tamen señalizar as paradas jeje). Pero nese mesmo momento Oscarito tivo un problemiña ca cadea que se lle meteu entre platos e cuadro, e non salia nin pa dios. Tivemos que desmontala e logo poñerlle un eslabon. Seguimos e despois de pasar o cacho de asfalto de augasantas pola costa abaixo da capilla booommm¡¡¡ reventon de roda de atrás da bici miña e mentras Ito miraba para min a súa quedaba sen patilla de cambio jeje. Xa paramos os dous e a reparar.... A verdade e que reparar un tubeless e o peor eh....todo pringoso....rajada na roda que non vale para nada....en fin. Solucionamos da mellor maneira e arrancamos de novo. Dende aquí rápido nos puxemos en Macedos, cruzamos carrretera general (menos O Pekeno saltamontes que se foi carretera abaixo....que tiña que ir comer) e tamen o puente en obras que a ver como ta para a marcha. Collemos o desvío cara Rañalonga e rápido empezamos a baixada. Rápida pero sen riesgo. Seguimos e xa chegamos ó pabellón de Brión (xa lle eneñamos onde era a ruta dos Esfola aRRós).

A partir de aquí, en Castrigo xa nos abandonaron 3 OEA´S. Ito, Oscarito e Alberto que tiñan algo de prisa. Dabiz mais eu continuamos ata Santiago subindo por Aldea Nova, por onde imos siempre para o Pedroso, e collemos o Camiño de Santiago. En Figueiras xa nos pasamos todo a asfalto e foi aquí donde Dabiz enseñou dentes e para arriba sen cobardía. Como tira....Eles tamen aguntaban ben. Unha vez no cruce do predroso fomo para abaiixo e saimos a San Lorenzo lugar onde nos desviamos e xa fomo para o Camiño Novo e eles para o Peregrino que tiñan alí coche. Nos tiramos para abaixo marcando un ritmo fuerte e vendo como chegabamos a casa con 71 km xustos¡¡ de puro mtb. así da gusto¡¡

Espero que disfrutarades da nosa compañía.