martes, 7 de febrero de 2012

DU-CROSS CANDEÁN

Ola jovenes, eu son Suso Beis,dos Beis de toda a vida, e vou contar, resumindo o mais posible, como me foi no duatlon de candean. Salida as 8:45 ,e nunha hora estaba aparcando,recollida de dorsal,control de material, bici a box, e a quentar, ata agora sen problemas. As 11 en punto "pistoletazo" de saida,por diante 5.5 kms de carreira a pe, vou o meu ritmo,(da metade pa tras) queda moito. O circuito moi chulo, sen grandes dificultades. Chego a zona de tra nsicion, 26m e pico, bueno, ben ,abondo, vou coller a bici pero... onde esta?, paso 2 veces por xunto dela e non a vexo, o final atopoa, pono casco e botas, e arranco coma un fuejo. Por diante 20 kms ( 3 voltas a un circuito moi entretido,con unha trialera con pedras afiadas,( seria aqui donde rajou jory a roda??) e dous repeitazos bastante tecnicos. Fago o sector de bici en 1h 20m. Deixo a bici, calzo as zapatillas e a correr os ultimos 2.750 kms,unha volta o 1° circuito, pero o reves. Vou mellor do que pensaba e adianto a 4. Chego con 13m e pico, moi contento,ca sensa cion de habelo dado todo. O final ,2 h 1m,    posto 66 de 138 que tomamola saida, dos cales 23 abandonaron. O unico que non me gustou foi que ¿non habia duchas?,e solo pasei unhas toallitas polos...sobakos jajaja, e tamen lle metin un 7 o mono cunha pu...silva. Bueno para o proximo domingo MAS,e se pode ser, MELLOR. A ver cantos vamos... Unha aperta.

5 comentarios:

Oscarito dijo...

ese Suso! moi bien amigo! boa crónica! Pois xa tamos anotaos algúns para o Du de este finde... así que xa terás gregarios jejeje veña, a seguir adestrando! vou subir a miña crónica!

dabiz dijo...

FELICIDADES SUSO, este año te dio fuerte jeje, me alegro que poco a poco los esfolas vayan cogiendo el mono del du ...

osesfolaarros dijo...

Buena Susooo se houbera maillot da regularidad ti eras o gañador jeje

Esa zona de pedras picudas foi dd eu o ano pasado reventei a cuberta si....

para o próximo alí estaremos JORY, OSCARITO, TABOADA E PEKENO de gregarios teus ;)

ABRAZO

FDO: Jory

Carlos T dijo...

Harryyy tas que non paras! Mimadre. Para o próximo xa quedas entre os 25 primeiros o ritmo que levas.. jaja

Saudoos

manuel dijo...

Amigo moi ben,unha máquina asi me gusta,e por agora o único que cumpre cos duatlons,pero non entrenes moito se non para o ano xa vas aos triatlons.Un saudo